danger
Ο browser δεν υποστηρίζεται

Δεν υπάρχει υποστήριξη για τον Browser σας

Συχνές ερωτήσεις - Απαντήσεις

Κατάστημα
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας online ή αποστολής στο σπίτι;

Η υπηρεσία που επιθυμείτε δεν είναι διαθέσιμη, προς το παρόν. Μπορείτε όμως να προμηθευτείτε τα προϊόντα που επιθυμείτε, με επίσκεψη στα καταστήματά μας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ποιες κάρτες δέχεστε;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας χρησιμοποιώντας τις κάρτες mastercard, visa, visa electron, maestro και κάρτα αλληλεγγύης.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Δέχεστε διατακτικές ή tickets restaurant;

Οι αγορές στα καταστήματά μας μπορούν να πραγματοποιηθούν αποκλειστικά με μετρητά και χρήση καρτών.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Μπορώ να ακυρώσω την απόδειξη και να εκδώσω τιμολόγιο;

Η ακύρωση απόδειξης και έκδοση τιμολογιού είναι δυνατή με επίσκεψη στο κατάστημα που πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Διαπίστωσα διπλή χρέωση στην κάρτα μου τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε διπλή χρέωση στην κάρτα σας, παρακαλούμε όπως προβείτε σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζά σας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Δεν περνάει η κάρτα google play που αγόρασα από τα κατάστημά, τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλώ ελέγξετε ότι από το κατάστημα λάβετε την απόδειξη, το απόκομμα απόδειξης και την κάρτα με τους κωδικούς. Αν δεν έχει παραληφθεί η κάρτα, παρακαλώ περάστε άμεσα από το κατάστημα ώστε να σας δοθεί. Σε περίπτωση που δεν αναγράφεται «επιτυχής ενεργοποίηση» στο απόκομμα απόδειξης παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Αν έχετε όλα τα έγγραφα που απαιτούνται και το πρόβλημα παραμένει θα πρέπει να τα αποστείλατε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας για περαιτέρω διερεύνηση.

Προσφορές - Προϊόντα
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Οι προσφορές είναι ίδιες για όλη την Ελλάδα;

Ενδέχεται να υπάρχουν ορισμένες διαφορές. Υπάρχει ειδική σήμανση στα ηλεκτρονικά μας φυλλάδια για τα προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα Πανελλαδικά.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ποιο είναι το απόθεμα στο κατάστημα;

Μπορείτε να μάθετε για το απόθεμα και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας, επισκεπτόμενοι το κατάστημα της περιοχής σας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Στο κατάστημα που πήγα δεν υπήρχε κάποιο από τα προϊόντα του φυλλαδίου.

Ενημερώστε μας για το προϊόν που αναζητάτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις δυνατότητες που υπάρχουν.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Γιατί τα καταστήματα σας δεν έχουν τηλέφωνο επικοινωνίας;

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στη διάθεσή σας για να ακούσει κάθε επιθυμία, πρόταση ή ερώτηση σας.  Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Υπάρχουν προϊόντα βιολογικά ή προϊόντα χωρίς γλουτένη;

Τα συγκεκριμένα προϊόντα διατίθενται ανά διαστήματα στα καταστήματά μας και μπορείτε να δείτε αν είναι διαθέσιμα στην κεντρική σελίδα, αλλά και στο ηλεκτρονικό μας φυλλάδιο.

Επίσης, μην χάσετε ποτέ τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πότε είναι διαθέσιμα τα Deluxe προϊόντα;

Τα προϊόντα Deluxe διατίθενται στα καταστήματά μας τρείς με τέσσερις εβδομάδες πριν από τις εορταστικές περιόδους των Χριστουγέννων και του Πάσχα.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Κάθε πότε υπάρχουν θεματικές εβδομάδες (π.χ Αμερικάνικη, Γαλλική, Ιταλική) στα καταστήματά μας;

Τα συγκεκριμένα προϊόντα διατίθενται ανά διαστήματα στα καταστήματά μας και μπορείτε να δείτε αν είναι διαθέσιμα στην κεντρική μας σελίδα, αλλά και στο ηλεκτρονικό μας φυλλάδιο.

Επίσης, μην χάσετε ποτέ τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Κάθε πότε επαναδιαφημίζονται τα προϊόντα;

Τα προϊόντα διατίθενται ανά διαστήματα στα καταστήματά μας και μπορείτε να δείτε αν είναι διαθέσιμα στην κεντρική μας σελίδα, αλλά και στο ηλεκτρονικό μας φυλλάδιο.

Επίσης, μην χάσετε ποτέ τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας.

Καριέρα
Online υπηρεσίες
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πώς μπορώ να εγγραφώ ή να διαγράφω στο newsletter;

Για να εγγραφείτε στο newsletter μας, μεταβείτε στη σελίδα εγγραφής, καταχωρήστε τα στοιχεία σας στα αντίστοιχα πεδία και πατήστε "εγγραφή".

Ειδάλως, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα διαγραφής, να καταχωρήσετε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο και να πατήσετε "αποστολή".

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή στο κινητό μου;

Αν η συσκευή σας είναι Apple (π.χ iphone) τότε μεταβείτε στη σελίδα της εφαρμογής μας στο App Store και πατήστε "Απόκτηση".

Σε κάθε άλλη περίπτωση, αν η συσκευή σας υποστηρίζει το λογισμικό Android, τότε μεταβείτε στη σελίδα της εφαρμογής μας στο Google Play και πατήστε "Εγκατάσταση".

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Δεν επιθυμώ να λαμβάνω φυλλάδια. Τι κάνω;

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Το τμήμα εξυπηρέτησης θα φροντίσει άμεσα για την αποστολή του αιτήματός σας στο αρμόδιο τμήμα.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Έλαβα μήνυμα ότι κερδίζω 300 ευρώ. Τι πρέπει να κάνω;

Όλοι οι διαγωνισμοί και οι ενεργειές μας αναρτώνται είτε στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook είτε στην ιστοσελίδα μας.

Τα μηνύματα αυτά είναι κακόβουλα και θα πρέπει να αγνοούνται, καθώς είναι πιθανό να συνδέονται με χρεώσεις.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πώς μπορώ να κάνω συμφωνία ΚEΠΥΟ;

Θα πρέπει να ελέγξετε μέσω της εφαρμογής taxis net, τυχόν διαφορές. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε απόκλιση, επικοινωνήστε μαζί μας και το τμήμα εξυπηρέτησης πελάτων θα σας εξυπηρετήσει.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Τι πρέπει να κάνω για την επανεκτύπωση τιμολογίου;

Επικοινωνήστε μαζί μας και το τμήμα εξυπηρέτησης θα φροντίσει άμεσα για την αποστολή του τιμολογίου.

Αιτήματα χορηγιών
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ενδιαφερόμαστε για χορηγία. Ποια είναι η διαδικασία που απαιτείται;

Επικοινωνήστε μαζί μας και το τμήμα εξυπηρέτησης θα φροντίσει άμεσα για την αποστολή του αιτήματός σας στο αρμόδιο τμήμα.

Σέρβις / Εγχειρίδια
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πώς μπορώ να εντοπίσω το σέρβις ενός προϊόντος;

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, συμπληρώνοντας τον κωδικό του προϊόντoς (ΙΑΝ ή barcode). Το IAN το βρίσκετε πάνω στη συσκευή και στη συσκευασία. Το barcode βρίσκεται πάνω στη συσκευασία.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο οδηγιών;

Μεταβαίνοντας στη σελίδα εξυπηρέτησης προϊόντων και εισάγοντας των κωδικό του προϊόντως (ΙΑΝ ή barcode), μπορείτε να βρείτε το εγχειρίδιο που σας ενδιαφέρει. Το IAN το βρίσκετε πάνω στη συσκευή και στη συσκευασία. Το barcode βρίσκεται πάνω στη συσκευασία.