danger
Ο browser δεν υποστηρίζεται

Δεν υπάρχει υποστήριξη για τον Browser σας

  • Ένα press trip διαφορετικό από τα άλλα
    Ένα press trip διαφορετικό από τα άλλα

    Ένα press trip διαφορετικό από τα άλλα

    Η Lidl Ελλάς παρουσίασε πρόσφατα, σε ομάδα δημοσιογράφων, τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη αγορά, δίνοντας έμφαση στα κεντρικά αξιακά θέματα «φρεσκάδα-ποιότητα-ελληνικότητα σε μόνιμα χαμηλές τιμές» καθώς και στους αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους που διενεργεί με την Agrolab, έναν από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παροχής ολοκληρωμένων εργαστηριακών και συμβουλευτικών λύσεων στην ΝΑ Ευρώπη.

    Σε μία ιδιαίτερη ξενάγηση στο κατάστημα της Περαίας στη Θεσσαλονίκη, έκτασης 1.400τμ, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν αλλά και να γνωρίσουν τα προϊόντα της εταιρείας.

    Η Lidl Ελλάς έχει δημιουργήσει στα καταστήματά της τον φούρνο, μία πρότυπη μεγάλη επένδυση που μπορεί να αγγίξει έως και τις 300.000€ ανά κατάστημα. Όλα τα αρτοσκευάσματα που υπάρχουν στους φούρνους των καταστημάτων Lidl, όπως ψωμιά, σφολιάτες και γλυκίσματα, συντηρούνται σε ειδικούς ψυκτικούς θαλάμους και μεταφέρονται για ψήσιμο σε σύγχρονους φούρνους, ενώ τοποθετούνται σε ειδικά ράφια προκειμένου να διατηρηθούν φρέσκα έως τη στιγμή που θα τα αγοράσει ο καταναλωτής.

    Περισσότερα θα βρείτε στο Δελτίο Τύπου.