Συχνές Ερωτήσεις

Σχετικά με την εφαρμογή Lidl Plus

Είναι η εφαρμογή Lidl και η εφαρμογή Lidl Plus το ίδιο;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Όχι, είναι δύο διαφορετικές εφαρμογές, ωστόσο ορισμένες λειτουργίες/δυνατότητες είναι διαθέσιμες και στις δύο εφαρμογές, όπως τα εβδομαδιαία ψηφιακά μας φυλλάδια.

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Εγγραφείτε στο πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus για να λάβετε ειδικά προνόμια στα καταστήματα της Lidl. Συνδεθείτε από το smartphone σας κάθε φορά που ψωνίζετε και κερδίστε μεγάλες εκπτώσεις στα αγαπημένα σας προϊόντα.

Ποια είναι τα οφέλη του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus, θα έχετε τη δυνατότητα να απολαύσετε πολλά εκπτωτικά κουπόνια, το συναρπαστικό περιεχόμενο της εφαρμογής και πολλές ακόμη δυνατότητες. Θα προσθέτουμε τακτικά νέες υπηρεσίες, ώστε η εμπειρία σας να γίνεται καλύτερη καθημερινά.

Πώς μπορώ να εγγραφώ στην εφαρμογή;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να εγγραφείτε, πρέπει πρώτα να κατεβάσετε την εφαρμογή Lidl Plus στο κινητό σας τηλέφωνο (smartphone) και να ολοκληρώσετε μια πολύ απλή διαδικασία εγγραφής. Να θυμάστε ότι πρέπει να είστε άνω των 18 ετών για να εγγραφείτε.

Σε ποιες συσκευές μπορεί να εγκατασταθεί η εφαρμογή;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Προς το παρόν, η εφαρμογή Lidl Plus λειτουργεί σε τηλέφωνα Android έκδοσης 5.0 ή μεταγενέστερη και iOS έκδοσης 11 ή μεταγενέστερη.

Πώς μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Αφού εγγραφείτε στην εφαρμογή, η συνεδρία σας θα παραμείνει μόνιμα ανοικτή έως ότου την κλείσετε χειροκίνητα. Εάν έχετε κλείσει την εφαρμογή, θα σας ζητείται να συνδέεστε κάθε φορά που προσπαθείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια υποχρεωτική ενότητα, όπως για παράδειγμα αυτή των κουπονιών.

Μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή σε πολλές συσκευές ταυτόχρονα;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Ναι, είναι εφικτό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ίδιο λογαριασμό σε πολλές συσκευές.

Πώς μπορώ να ξέρω εάν έχω εγγραφεί επιτυχώς στην εφαρμογή;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Ένα email καλωσορίσματος στο Lidl Plus θα σταλεί στη διεύθυνση email που θα δώσετε κατά τη διαδικασία εγγραφής σας, μόλις αυτή ολοκληρωθεί επιτυχώς.


Παρακαλούμε ελέγξτε τα εισερχόμενά σας. Εάν δεν μπορείτε να το βρείτε, βεβαιωθείτε ότι δεν έχει σταλεί στον φάκελο spam/ανεπιθύμητα.

Πώς μπορώ να εκμεταλλευτώ όλα τα προνόμια του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μόνο με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε ελκυστικές εκπτώσεις στα αγαπημένα σας προϊόντα καθώς και στο συναρπαστικό περιεχόμενο της εφαρμογής.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό τηλεφώνου μου για να ταυτοποιηθώ στο ταμείο εάν δεν έχω μαζί το κινητό μου τηλέφωνο;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Δεν υπάρχει η δυνατότητα της ταυτοποίησής σας στο ταμείο λέγοντας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, καθώς απαιτείται το σκανάριμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus εντός της εφαρμογής.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus χωρίς να χρησιμοποιώ smartphone;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Όχι, το Lidl Plus είναι μια εφαρμογή προορισμένη για χρήση από κινητές συσκευές και ειδικότερα από smartphones (με δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο).

Τι πρέπει να κάνω εάν δυσκολεύομαι να εγγραφώ στην εφαρμογή;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να διαπιστώσετε γιατί δεν μπορείτε να εγγραφείτε στην εφαρμογή, ελέγξτε εάν:

 

- Έχετε συμπληρώσει όλα τα απαιτούμενα πεδία κατά τη διαδικασία της εγγραφής σας.
- Έχετε εισαγάγει έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου. Ένας κωδικός επικύρωσης θα σταλεί στον αριθμό που παρέχεται μέσω SMS.
- Έχετε εισαγάγει σωστά τον κωδικό επικύρωσης που σας έχει σταλεί μέσω SMS ώστε να ολοκληρώσετε επιτυχώς τη διαδικασία εγγραφής στην εφαρμογή.

 

Σε περίπτωση που έχουν γίνει σωστά όλα τα παραπάνω βήματα και το ζήτημα εξακολουθεί να ισχύει, παρακαλούμε καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 111 3333 (για κλήσεις εντός Ελλάδας, μόνο από σταθερό).

Τι πρέπει να κάνω εάν εμφανιστεί κάποιο μήνυμα σφάλματος κατά τη διαδικασία εγγραφής μου στην εφαρμογή;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Εάν λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος κατά τη διαδικασία εγγραφής σας, ελέγξτε εάν:

 

- Έχετε συμπληρώσει όλα τα απαιτούμενα πεδία στην οθόνη εγγραφής. Εάν όχι, η εφαρμογή θα επισημάνει τις πληροφορίες που λείπουν/απαιτούνται.
- Τα πεδία έχουν συμπληρωθεί με τη σωστή μορφή. Εάν όχι, η εφαρμογή θα επισημάνει τα λανθασμένα πεδία και θα παρέχει σύντομες οδηγίες σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής των στοιχείων στη σωστή μορφή.

Γιατί δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ στην εφαρμογή;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να διαπιστώσετε γιατί δεν μπορείτε να συνδεθείτε στην εφαρμογή, ελέγξτε εάν:

 

- Υπάρχει διαθέσιμη μια νέα έκδοση της εφαρμογής. Εάν ναι, εγκαταστήστε την τελευταία έκδοση.
- Το αναγνωριστικό χρήστη σας έχει αποκλειστεί ως αποτέλεσμα ορισμένων προσπαθειών εισαγωγής λανθασμένου κωδικού πρόσβασης. Μετά από τρεις ανεπιτυχείς προσπάθειες σύνδεσης, ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί για 30 λεπτά και θα εμφανιστεί ένα σχετικό μήνυμα στην οθόνη σύνδεσης.
- Ο κωδικός πρόσβασης που χρησιμοποιείται είναι σωστός. Εάν όχι, το σύστημα θα εμφανίσει μια ειδοποίηση που θα αναφέρει ότι τα διαπιστευτήρια είναι λανθασμένα. Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο μεταβαίνοντας στην ενότητα «Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης».
- Το λογισμικό για τη συσκευή σας είναι έκδοσης Android 5.0 ή μεταγενέστερη ή έκδοσης iOS 11.0 ή μεταγενέστερη.

 

Σε περίπτωση που έχετε ελέγξει όλα τα παραπάνω σημεία και εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε, παρακαλούμε διαγράψτε και εγκαταστήστε ξανά την εφαρμογή.

Ξέχασα τον κωδικό μου. Πώς μπορώ να αποκτήσω έναν νέο;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο κάτω από τα πεδία σύνδεσης.

Πώς μπορώ να ενημερώσω τον αριθμό τηλεφώνου μου μετά την εγγραφή;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να ενημερώσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, πρέπει πρώτα να επικυρώσετε τη διεύθυνση email σας:

 

- Ανοίξτε το email καλωσορίσματος που λάβατε κατά την εγγραφή σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο.
- Επεξεργαστείτε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου μεταβαίνοντας στη γραμμή Μενού στο κάτω μέρος της οθόνης: Περισσότερα > Προφίλ >  Ο Lidl Λογαριασμός μου > Στοιχεία λογαριασμού > Αλλαγή τηλεφώνου.

Πού μπορώ να επικυρώσω τη διεύθυνση email μου για να λαμβάνω email από το Lidl Plus;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Εάν θέλετε να επικυρώσετε τη διεύθυνση email σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο που λάβατε στο email καλωσορίσματος.

 

Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο email, πρέπει να περιμένετε έως ότου η εφαρμογή σας ζητήσει να επικυρώσετε τη διεύθυνση email σας (η οποία θα εμφανίζεται περιοδικά κατά τη σύνδεση).

Γιατί πρέπει να επικυρώσω τη διεύθυνση email μου;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Σας ζητάμε να επικυρώσετε τη διεύθυνση email σας για να επαληθεύσετε ότι ανήκει σε εσάς. Για λόγους ασφαλείας επομένως και μόνο, πρέπει πρώτα να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Γιατί πρέπει να δώσω τον αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου κατά την εγγραφή μου στο Lidl Plus;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για λόγους ασφαλείας, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε έναν έλεγχο ταυτότητας δύο παραμέτρων βάσει SMS, κατά τη διαδικασία εγγραφής σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε την αυθεντικότητα του χρήστη.
Πώς λειτουργεί; Κατά την εγγραφή σας θα λάβετε έναν μοναδικό κωδικό επιβεβαίωσης μέσω SMS για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας. Αυτός ο κωδικός είναι υποχρεωτικός για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας.

Γιατί πρέπει να επικυρώσω τον λογαριασμό μου μέσω SMS;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Ο νόμος 25/2007 σχετικά με τη διατήρηση των δεδομένων, καθιστά υποχρεωτική την αναγνώριση όλων των συνδέσεων που πραγματοποιούνται από ένα δημόσιο σημείο πρόσβασης. Παρεμπιπτόντως, το μήνυμα που αποστέλλεται είναι δωρεάν.*

 

*εκτός από το κόστος λήψης περιαγωγής που χρεώνεται από τον πάροχο (ισχύει μόνο για μη εγχώριους αριθμούς κινητών τηλεφώνων).

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν έχω λάβει το SMS επιβεβαίωσης;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να διαπιστώσετε γιατί δεν έχετε λάβει κωδικό επικύρωσης, ελέγξτε εάν έχετε εισαγάγει έναν έγκυρο αριθμό κινητού τηλεφώνου για να λάβετε το SMS. Εάν είναι σωστός, κάντε κλικ στην επιλογή για επαναποστολή κωδικού.

 

Το σύστημα θα επιτρέψει να αποσταλεί ο κωδικός επικύρωσης μέσω SMS έως και πέντε φορές. Μετά την πέμπτη προσπάθεια, το σύστημα θα σας αποκλείσει και δεν θα μπορείτε να δοκιμάσετε ξανά για 30 λεπτά.

Η εφαρμογή εμφανίζει ένα μήνυμα σφάλματος κατά την εισαγωγή του αριθμού τηλεφώνου μου. Τι κάνω λάθος?
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Είναι πιθανό ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου να έχει εισαχθεί λανθασμένα ή να έχει καταχωρηθεί σε χώρα εκτός Ευρώπης. Για να θεωρηθεί έγκυρος, ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου πρέπει να προέρχεται από μία από τις ακόλουθες χώρες:
Ανδόρα, Αυστρία, Λευκορωσία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιχτενστάιν, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μαρόκο, Ολλανδία, Νορβηγία , Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Τουρκία, Ουκρανία, Ηνωμένο Βασίλειο.

Πώς χρησιμοποιώ το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus στο εξωτερικό;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το Lidl Plus σε άλλη χώρα, έχοντας ανοίξει την εφαρμογή και έχοντας συνδεθεί, μεταβείτε στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης της εφαρμογής και επιλέξτε: Περισσότερα > Ρυθμίσεις > Χώρα και γλώσσα, ώστε να αλλάξετε την χώρα και κατόπιν να αποδεχτείτε τους όρους χρήσης της εφαρμογής για την συγκεκριμένα χώρα.

Αντιμετωπίζω δυσκολία στη χρήση της λειτουργίας αναζήτησης καταστήματος (Χάρτες Google) για να ορίσω το αγαπημένο μου κατάστημα ή τη διεύθυνση. Τι πρέπει να κάνω?
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Εάν η αναζήτηση καταστήματος δεν λειτουργεί σωστά, παρακαλούμε ελέγξτε τα εξής:

 

- Έχετε δώσει άδεια στην εφαρμογή να έχει πρόσβαση στην τοποθεσία σας?
- Είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο?

Θα αποθηκευτούν τα δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας μου;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να βρείτε το κατάστημα Lidl που επιθυμείτε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία γεωγραφικής τοποθεσίας της κινητής συσκευής σας μέσω της δήλωσης "Να επιτρέπεται η εξουσιοδότηση". Τα δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας δεν αποθηκεύονται από την Lidl.

Πώς μπορώ να διαγραφώ από το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μπορείτε να διαγραφείτε από το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus ανά πάσα στιγμή, όμως λάβετε υπόψη ότι:

 

- Δεν θα μπορείτε πλέον να επωφεληθείτε από τα κουπόνια Lidl Plus.
- Δεν θα έχετε πρόσβαση στις λειτουργίες της εφαρμογής (συμμετοχές σε διαγωνισμούς, ηλεκτρονικά αντίγραφα αγορών, ψηφιακά φυλλάδια, κλπ.)

 

Ο λογαριασμός σας μπορεί να διαγραφεί εντός της εφαρμογής, μεταβαίνοντας στη γραμμή Μενού στο κάτω μέρος της οθόνης: Περισσότερα > Προφίλ > Ο Lidl Λογαριασμός μου > Στοιχεία λογαριασμού > Διαγραφή λογαριασμού.

Ψηφιακή κάρτα Lidl Plus

Τι είναι η ψηφιακή κάρτα Lidl Plus;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Η ψηφιακή κάρτα Lidl Plus επιτρέπει την ταυτοποίησή σας στο ταμείο σκανάροντας τον προσωπικό σας κωδικό QR. Η ταυτοποίηση αυτόματα σας δίνει πρόσβαση σε πολλές και μεγάλες εκπτώσεις προϊόντων, σε συμμετοχές σε διαγωνισμούς και κληρώσεις βραβείων καθώς και στην δυνατότητα να αποθηκεύετε τα ηλεκτρονικά αντίγραφα αγορών σας στην αντίστοιχα ενότητα εντός της εφαρμογής.

Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στην ψηφιακή κάρτα Lidl Plus;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην ψηφιακή κάρτα Lidl Plus πατώντας το μπλε κουμπί που βρίσκεται στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης της εφαρμογής. Μόλις το πατήσετε, θα εμφανιστεί ο προσωπικός σας κωδικός QR ώστε να μπορέσει να γίνει η ταυτοποίησή σας στο ταμείο και να εξαργυρωθούν όλα τα κουπόνια που θα έχετε ενεργοποιήσει εκ των προτέρων.

Δεν μπορώ να δω την ψηφιακή μου κάρτα.
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Κατά το άνοιγμα της εφαρμογής Lidl Plus, εάν είστε συνδεδεμένοι, θα πρέπει να βλέπετε την ψηφιακή σας κάρτα πατώντας το μπλε κουμπί που βρίσκεται στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης της εφαρμογής. Εάν δεν μπορείτε να τη δείτε, ελέγξτε εάν:

 

- Έχετε εγγραφεί στο πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus.
- Έχετε συνδεθεί στην εφαρμογή με το αναγνωριστικό χρήστη (μπορείτε να το ελέγξετε κοιτάζοντας έαν υπάρχει το εξατομικευμένο μήνυμα καλωσορίσματος στην αρχική οθόνη της εφαρμογής, για παράδειγμα "Γεια σου Ελένη, Γεια σου Γιάννη", κ.ο.κ.).

Κουπόνια

Τι είναι τα κουπόνια;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Τα κουπόνια είναι ένα από τα κύρια οφέλη που θα απολαύσετε μέσω της εφαρμογής Lidl Plus, παρέχοντάς σας αποκλειστικές εκπτώσεις σε ένα προϊόν ή μια σειρά προϊόντων. Κάθε εβδομάδα θα λαμβάνετε νέα κουπόνια. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τα ενεργοποιήσετε προτού αυτά λήξουν και να κατευθυνθείτε προς το αγαπημένο σας κατάστημα Lidl για τις αγορές σας!

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τα κουπόνια μου εντός της εφαρμογής;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να χρησιμοποιήσετε ένα κουπόνι που έχετε λάβει στην εφαρμογή, πρέπει να το ενεργοποιήσετε στην αρχική οθόνη ή στην ενότητα "Κουπόνια". Θα βρείτε ένα κουμπί ενεργοποίησης για τον σκοπό αυτό στο κάτω μέρος κάθε κουπονιού.

 

Θυμηθείτε να ενεργοποιήσετε τα κουπόνια σας προτού φτάσετε στο κατάστημα. Όταν βρίσκεστε στο ταμείο, απλά σκανάρετε την ψηφιακή σας κάρτα για να εξαργυρωθούν αυτόματα όλα τα κουπόνια που έχετε ενεργοποιήσει.

Γιατί πρέπει να ενεργοποιήσω τα κουπόνια μου;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Ενεργοποιώντας τα κουπόνια, μπορείτε να επιλέξετε ποιο κουπόνι θέλετε να χρησιμοποιήσετε σε κάθε αγορά σας ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας. Να θυμάστε ότι τα κουπόνια μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο μία φορά. 

Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τα κουπόνια μου στο κατάστημα;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Επιλέξτε και ενεργοποιήστε τα κουπόνια που επιθυμείτε να εξαργυρώσετε, προτού επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα Lidl. Όταν βρίσκεστε στο ταμείο, απλά σκανάρετε την ψηφιακή σας κάρτα για να εξαργυρωθούν αυτόματα όλα τα κουπόνια που έχετε ενεργοποιήσει. Η εξαργύρωση των κουπονιών είναι πραγματικά μια πολύ εύκολη, γρήγορη και αυτόματη διαδικασία.

Γιατί δεν μπορώ να δω τα κουπόνια;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση και να χρησιμοποιήσετε τα κουπόνια Lidl Plus, πρέπει να ισχύουν τα ακόλουθα:

 

- Να έχετε εγγραφεί στην εφαρμογή Lidl Plus.
- Να έχετε κατόπιν συνδεθεί στην εφαρμογή.
- Να έχετε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής (διαφορετικά θα πρέπει να την ενημερώσετε).
- Να είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο.

 

Εάν έχετε επαληθεύσει όλα τα παραπάνω και η εφαρμογή εξακολουθεί να μην λειτουργεί, δοκιμάστε να την κλείσετε και να την ανοίξετε ξανά. Εάν εξακολουθεί να μην λειτουργεί, καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 111 3333 (για κλήσεις εντός Ελλάδας, μόνο από σταθερό).

Γιατί εξαφανίστηκε/χάθηκε το κουπόνι μου;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Εάν είχατε ένα κουπόνι και δεν μπορείτε πλέον να το βρείτε στην εφαρμογή, αυτό μπορεί να οφείλεται στη λήξη της περιόδου ισχύος του κουπονιού. Είναι πιθανό, λοιπόν, το κουπόνι να έχει λήξει και να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλέον. Είναι επίσης πιθανό να το έχετε ήδη χρησιμοποιήσει. Να θυμάστε ότι τα κουπόνια μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά.

Γιατί δεν εξαργυρώθηκε το κουπόνι έκπτωσης στην αγορά μου;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να διαπιστώσετε γιατί δεν έχει εξαργυρωθεί το εκπτωτικό κουπόνι σας, πρέπει να ελέγξετε τα εξής:

 

- Ότι έχετε εγγραφεί στην εφαρμογή Lidl Plus.
- Ότι έχετε κατόπιν συνδεθεί στην εφαρμογή.
- Ότι το κουπόνι που θέλετε να χρησιμοποιήσετε ενεργοποιήθηκε πριν από το σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus στο ταμείο.
- Ότι το κουπόνι είναι έγκυρο (μπορείτε να το ελέγξετε μεταβαίνοντας στις πληροφορίες του κουπονιού).
- Ότι το κουπόνι δεν ισχύει σε συνδυασμό με άλλα κουπόνια.
- Εάν η τελική τιμή ενός προϊόντος είναι χαμηλότερη από την τιμή του κουπονιού (λόγω τυχών άλλων προσφορών), οι εκπτώσεις Lidl Plus δεν θα ισχύσουν.
- Ότι έχετε καλή σύνδεση στο διαδίκτυο.

 

Εάν έχετε επαληθεύσει όλα τα παραπάνω σημεία και το κουπόνι εξακολουθεί να μην εξαργυρώνεται, δοκιμάστε να κλείσετε και να ανοίξετε ξανά την εφαρμογή ή αποσυνδεθείτε και συνδεθείτε ξανά την εφαρμογή. Εάν το ζήτημα εξακολουθεί να υφίσταται, καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 111 3333 (για κλήσεις εντός Ελλάδας, μόνο από σταθερό).

Γιατί δεν μπορώ να ενεργοποιήσω τα κουπόνια μου;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να διαπιστώσετε γιατί δεν μπορείτε να ενεργοποιήσετε ένα κουπόνι στην εφαρμογή Lidl Plus, ελέγξτε ότι:

 

- Έχετε εγγραφεί ως χρήστης Lidl Plus
- Έχετε συνδεθεί στην εφαρμογή
- Το κουπόνι είναι έγκυρο
- Είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο

 

Εάν έχετε επαληθεύσει όλα τα παραπάνω σημεία και το κουπόνι εξακολουθεί να μην ενεργοποιείται, δοκιμάστε να κλείσετε και να ανοίξετε ξανά την εφαρμογή ή αποσυνδεθείτε και συνδεθείτε ξανά την εφαρμογή. Εάν το ζήτημα εξακολουθεί να υφίσταται, καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 111 3333 (για κλήσεις εντός Ελλάδας, μόνο από σταθερό).

Ηλεκτρονικό αντίγραφο αγορών

Τι είναι το ιστορικό αντιγράφων αγορών;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Το ιστορικό αγορών αποθηκεύει όλα τα ηλεκτρονικά αντίγραφα από τις αγορές σας στις οποίες έχετε ταυτοποιηθεί στο ταμείο ως πελάτης Lidl Plus. Μπορείτε να προσθέσετε σελιδοδείκτη στα αντίγραφα αγορών στα οποία θέλετε να έχετε γρήγορη πρόσβαση κάνοντας κλικ στο Αστέρι στο πάνω μέρος της οθόνης. 

Προσοχή: τα ηλεκτρονικά αντίγραφα αγορών δεν αποτελούν νόμιμες αποδείξεις, ούτε αντικαθιστούν την έντυπη απόδειξη που λαμβάνεται στο κατάστημα μετά τις αγορές σας.

Αποτελούν έναν γρήγορο και ηλεκτρονικό τρόπο ενημέρωσης των επισκέψεών σας στα καταστήματα Lidl καθώς επίσης σας παρέχουν πληροφόρηση για τα ποσά που δαπανείτε σε κάθε σας αγορά. Επιπλέον, τα κουπόνια που έχετε εξαργυρώσει μέσω της εφαρμογής εμφανίζονται σε κάθε αντίγραφο αγορών, παρέχοντάς σας πληροφόρηση για τα συνολικά χρήματα που εξοικονομείτε.

Είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό αντίγραφο αγορών αντί της έντυπης απόδειξης που λαμβάνω στο κατάστημα;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα στα καταστήματα Lidl εφόσον έχετε μαζί σας και την έντυπη απόδειξη. Από μόνο του το ηλεκτρονικό αντίγραφο αγορών δεν αρκεί. Μετά την επιθυμητή επιστροφή, φυσικά, η εφαρμογή Lidl Plus θα ενημερωθεί και θα μπορείτε να δείτε στο ιστορικό αγορών σας το αναθεωρημένο ηλεκτρονικό αντίγραφο αγορών.

Γιατί δεν μπορώ να δω όλα τα αντίγραφα αγορών από τις αγορές μου στο ιστορικό μου;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Ένα ηλεκτρονικό αντίγραφο αγορών θα εμφανιστεί στο ιστορικό αγορών σας μόνο εάν, όταν βρίσκεστε στο ταμείο, σκανάρετε την ψηφιακή σας κάρτα Lidl Plus και ταυτοποιηθείτε, επομένως, ως χρήστης της εφαρμογής.

Είναι δυνατόν να εισαχθεί ένα αντίγραφο αγορών στην εφαρμογή που δεν έχει καταχωρηθεί στο κατάστημα;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Όχι, προς το παρόν η μόνη επιλογή αποθήκευσης ηλεκτρονικών αντιγράφων αγορών στην εφαρμογή είναι το σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus κατά τη διαδικασία αγοράς.

Κάρτα "Ξύνεις Κερδίζεις"

Τι είναι η λειτουργία της εφαρμογής "Ξύνεις Κερδίζεις";
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Η λειτουργία της εφαρμογής "Ξύνεις Κερδίζεις" είναι μία από τις πιο διασκεδαστικές λειτουργίες του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus. Κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια αγορά, μια κάρτα θα εμφανίζεται στην αρχική οθόνη σας. Δοκιμάστε την τύχη σας ανοίγοντας την κάρτα -προτού λήξει- και κυλίστε το δάχτυλό σας στην οθόνη. Εάν η κάρτα σας έχει κάποια επιβράβευση, θα προστεθεί αυτόματα στην ενότητα "Κουπόνια" εντός της εφαρμογής.

Κέρδισα ένα κουπόνι μέσω της λειτουργίας της εφαρμογής "Ξύνεις Κερδίζεις". Πώς μπορώ να το διεκδικήσω;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα κουπόνια που κερδίζετε μέσω της λειτουργίας "Ξύνεις Κερδίζεις" από την ενότητα "Κουπόνια" εντός της εφαρμογής.

Γιατί δεν έλαβα κάρτα "Ξύνεις Κερδίζεις" μετά την αγορά μου;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να διαπιστώσετε γιατί δεν λάβατε μια κάρτα "Ξύνεις Κερδίζεις" μετά την αγορά σας, παρακαλούμε ελέγξτε τα εξής:

 

- Ότι σκανάρατε την ψηφιακή σας κάρτα Lidl Plus στο ταμείο.
- Ότι είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο.
- Ότι δεν έχετε πραγματοποιήσει άλλη αγορά σε διάστημα μικρότερο της μίας ώρας (οι πελάτες Lidl λαμβάνουν μία κάρτα ανά ώρα).

Ειδοποιήσεις Lidl Plus

Τι είναι οι ειδοποιήσεις;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι δεν θα χάσετε καμία από τις εκπτώσεις ή τα πλεονεκτήματά σας, επομένως έχουμε αναπτύξει το κέντρο ειδοποιήσεων όπου μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις τελευταίες λειτουργίες της εφαρμογής.


Μεταβείτε στο Κουδούνι που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της αρχικής οθόνης. Μπορείτε να επιλέξετε τον τύπο των ειδοποιήσεων που επιθυμείτε να λαμβάνετε στην ενότητα "Ειδοποιήσεις", στην οποία μπορείτε να μεταβείτε από τη γραμμή Μενού στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης: Περισσότερα > Ρυθμίσεις > Ειδοποιήσεις.

Πώς μπορώ να ρυθμίσω τις ειδοποιήσεις;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μπορείτε να επιλέξετε τον τύπο των ειδοποιήσεων που επιθυμείτε να λαμβάνετε στην ενότητα "Ειδοποιήσεις", στην οποία μπορείτε να μεταβείτε από τη γραμμή Μενού στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης: Περισσότερα > Ρυθμίσεις > Ειδοποιήσεις.

Γιατί δεν λαμβάνω email / ειδοποιήσεις / SMS / αναρτήσεις;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε email / ειδοποιήσεις / SMS / αναρτήσεις από τη γραμμή Μενού στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης της εφαρμογής: Περισσότερα > Ρυθμίσεις > Ειδοποιήσεις.

 

Θα πρέπει επίσης να ελέγξετε ότι οι ειδοποιήσεις είναι ενεργοποιημένες στις Ρυθμίσεις του κινητού σας.

Πού μπορώ να επικυρώσω τη διεύθυνση email μου για να λαμβάνω email από το Lidl Plus;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Για να επικυρώσετε τη διεύθυνση email σας πρέπει να:

 

- Έχετε εισαγάγει μια έγκυρη διεύθυνση email κατά τη διαδικασία εγγραφής σας στην εφαρμογή.
- Κάνετε κλικ στον σύνδεσμο που περιλαμβάνεται στο email καλωσορίσματος (το οποίο αποστέλλεται στο τέλος της διαδικασίας εγγραφής).

Πώς μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω email / ειδοποιήσεις / SMS / αναρτήσεις;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε την επιλογή λήψης email / ειδοποιήσεων / SMS / αναρτήσεων από την εφαρμογή μεταβαίνοντας στη γραμμή Μενού στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης: Περισσότερα > Ρυθμίσεις > Ειδοποιήσεις.

Lidl Plus & Προσωπικά δεδομένα

Πώς μπορώ να δω όλα τα στοιχεία/δεδομένα που σχετίζονται με τον λογαριασμό μου;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλούν όλες οι πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα/στοιχεία που διατηρεί η εφαρμογή Lidl Plus και σχετίζονται με τον λογαριασμό σας, καλώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 111 3333 (για κλήσεις εντός Ελλάδας, μόνο από σταθερό). Ώρες εξυπηρέτησης: Δευτέρα - Παρασκευή: 8:00-20:00, Σάββατο: 8:00-19:00.


Θα σας στείλουμε ένα email για να αποκτήσετε τη δυνατότητα πρόσβασης στα δεδομένα/στοιχεία σας. Μόλις λάβετε το email με τον σύνδεσμο λήψης, θα έχετε έως και 48 ώρες για τη λήψη των πληροφοριών. Εάν δεν πραγματοποιήσετε λήψη εντός αυτής της περιόδου, θα χρειαστεί να υποβάλετε ξανά το αίτημά σας.

Είναι τα στοιχεία/δεδομένα μου ασφαλή;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Η Lidl συμμορφώνεται με όλα τα πρότυπα ασφάλειας δεδομένων και δεσμεύεται να μην κοινοποιήσει ποτέ πληροφορίες σε μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη.

Ποιος έχει πρόσβαση σε στοιχεία/δεδομένα πελατών;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Οι εταιρείες που ανήκουν στον Όμιλο Lidl και εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες. Τα δεδομένα/στοιχεία σας αποθηκεύονται σύμφωνα με όλα τα πρότυπα ασφάλειας δεδομένων. Καμία πληροφορία δεν θα κοινοποιηθεί ποτέ σε τρίτα μέρη.

Γιατί μου αποστέλλονται έρευνες/ερωτηματολόγια μέσω της εφαρμογής;
Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου

Το Lidl Plus είναι ένα πρόγραμμα πιστότητας που εστιάζει στην διαρκή ικανοποίηση των πελατών της Lidl. Γνωρίζοντάς σας καλύτερα, η ομάδα του Lidl Plus θα είναι σε θέση να σας προσφέρει οφέλη προσαρμοσμένα στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σας και, για το σκοπό αυτό, πραγματοποιεί κατά διαστήματα ορισμένες έρευνες πελατών.